It sucks to be me

1. Mina ögon är så smala att jag ibland misstänks för att vara en vietnamesisk katt. Mjau.
2. Jag tyckte att min navel var riktigt söt tills en killkompis sa att den såg ut som ett rövhål.
3. Jag arbetar som journalist, mitt drömyrke sedan barnsben, men egentligen kan jag inte skriva.
4. Jag har flygit utomlands själv en gång och höll på att missa planet hem så security-vakterna var tvungna att köra mig direkt ut till flygplanet som stod och väntade. Det är vad som händer när man släpper Angelica på fri fot i ett annat land.
5. Jag dricker alldeles för lite vatten och alldeles för mycket alkohol.
6. Jag har för breda fötter för att kunna gå i stilettklackar med remmar.
7. Mina hälar är inte heller normala, "Angelica, du har en lite annorlunda benkonstruktion än oss andra, det betyder inte att du är onormal på något sätt". Nämen, tjena, annorlunda är ju bara ett annat ord för onormal.
8. Jag bär glasögon mest för att se smart ut.
9. Mitt ansikte är hjärtformat och ser ut som ett upp- och nervänt arsel.
10. En gång fick jag höra av en kille att jag har brandgula ögon. Hett.

Pirat

It sucks to be me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback