Polis polis potatisgris

I mitt jobb har jag daglig kontakt med poliser. Och av någon anledning hamnar jag nästan alltid hos samma polis (som låter snygg på rösten, undrar om han är det?) och han tycker förfärligt synd om mig när jag i ren desperation vill att något brott ska ha skett i Gagnef så att jag kan fylla sidan.

"Hej, det är Angelica på Dala-demokraten, har det hänt något i Gagnef i dag då?"
"Det har jag svårt att tro.. vänta, ska kolla.... nej, ingenting".
"Men.. inte ens en viltolycka?"
"Nej, tyvärr... din stackare"


Man borde ju vara glad att det är en laglydig kommun men det är ett helvete för mig att fylla sidan varje dag. Fast morgondagens tidning tror jag faktiskt att jag lyckats fylla något så när.

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha jag känner igen det där. känns rätt sönt att slippa det för tillfället!

Postat av: Angelica Lindvall

Rebecca: Ja, fy faan för små kommuner. Jag har aldrig varit så kreativt som den här sommaren och verkligen JAGAT nyheter.

2008-08-19 @ 20:40:57
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback