Lockelser

Usch, jag går på diet och hela natten hade jag mardrömmar om all mat jag åt. Som om någon jävel sitter i mitt huvud och vill att jag ska misslyckas. Men den här gången har jag motivation på riktigt. Jag eftersträvar en vältränad rygg, muskulösa armar och platt mage och den här gången ska jag klara det. Det är konstigt att jag mår så otroligt bra trots att jag bara äter drygt 500 kalorier om dagen (och kör dubbelpass på Friskis varje kväll). Fast jag får ju i mig alla näringsämnen jag behöver så det kanske inte är så konstigt ändå.

Nyss ringde mormor och ville bjuda på hemlagad mandarin-paj. Så surt att jag inte får äta. Men hon skulle laga en paj nästa vecka när jag slutat med diet- och viktnojan. Då har jag förhoppningsvis gått ner mina överflödiga kilo och sedan är det hårdträning för att gå ner de sista till en skön trivselvikt.

Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte ge lite tips om vad du äter, hur din matdag ser ut=) vill få motivation..

2008-08-27 @ 17:38:25
Postat av: anna

kan du inte ge lite tips om vad du äter, hur din matdag ser ut=) vill få motivation..

2008-08-27 @ 17:38:44
Postat av: Angelica Lindvall

Anna: Jag skrev ett matschema tidigare, om du kollar i arkivet, sök på Mitt matschema. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback