Inspirerad av en fantastisk kvinna

I dag fikade jag med Nina som sagt. En häpnadsväckande ung kvinna som gjort mer än de flesta åstadkommer under en hel livstid. Hon är så full av idéer att jag blir inspirerad bara av att lyssna hur hon ska ta sig hem från Borlänge i min gamla anka. Nu kommer hon bli blyg när hon läser det här, hon är sån bara, men det får hon tåla.

Lyssna bara på det här, nu ska hon och hennes sweet tomboy flytta till Skottland och därefter drar de till Uganda för att volontärarbeta! Hur ballt är inte det? Jag själv blev sjukt sugen och tror faktiskt att jag kommer volontära jag med, särskilt när man fick välja hur länge man ville vara borta. Så efter Asien-trippen blir det att åka hem och byta packning och förbereda mig för en tid i Afrika. Jag har ju både tid, pengar och engagemang så det finns inget som hindrar mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

det är bara du som kan skriva och tycka något sådant käre vän.

om det är någon som är på det viset-...full med nyheter och planer så är det DU!!

Jag kommer sitta som barnvakt enda till jag är 44...!minst! precis som jag gör nu ikväll. okreaktiv med en massa barn runtomkring mig ständigt!

jag hör av mig innan vi lämnar landet. annars om du ska till uppsala på söndag. jag och johannes vill gärna ta en fika med vore gode vän...! XX

2008-08-28 @ 19:25:19
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Ja, jag är tveksam om Ikea, hittade nämligen badrums-grejer på Åhlen´s och Indiska men vi måste hinna ta ett snack innan. :)



Och du! Du ÄR fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback