Hushållsnära tjänster

Just nu skulle jag verkligen behöva massage. Jag sov med huvudet på nattduksbordet istället för på kudden. Och då har jag ändå en säng som är lika bred som jag är lång. Det värsta med att vara singel är att man måste betala folk för de tjänster som man annars ber ens pojkvän utföra. Som axel- och ryggmassage. Visserligen kan man aldrig räkna med att pojkvännen ställer upp men om man säger att man ger en avsugning som belöning kan man räkna med att man får en lång härlig massage. Och sedan när det är dags för belöningen låtsas man helt enkelt sova.

(Nu förstår jag plötsligt varför jag är singel).

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha x)

Postat av: hanna

haahahaha .. tur man kan läsa din blogg lite sådär i smyg när man jobbar. Annars hade jag inte klarat dagen.

2008-08-04 @ 11:32:05
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Haha, alltid glad att kunna hjälpa till. ;)

2008-08-04 @ 13:42:40
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback