Dude, where´s my car?

För några timmar sedan var jag ute på ett jobb och intervjuade en äldre herre som bjöd in mig till sitt sommartorp (jag har en förkärlek för gamla gårdar). Jag blev helt betagen av allt han berättade om huset att jag efter intervjun började gå från gården med ett lycksaligt leende på läpparna tills herren sprang ifatt mig.

"Du.. reportern, du glömde bilen".

Så pinsamt. Det är en sak som bara kan hända mig. Att det dessutom var 11 kilometer till redaktionen verkade inte bekomma mig nämnvärt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahaha. Du är sååååå klockren! :D

2008-08-05 @ 19:03:14
Postat av: Bella

hahahahahahaha

Postat av: mika

bra kämpat bejb :P

2008-08-05 @ 21:48:53
Postat av: Pär

Hur långt tror du att du hade hunnit gå (innan du märkt att något var fel) om gubben inte hade ropat åt dig? ;)

2008-08-07 @ 15:05:24
URL: http://lps.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Pär: Jag hoppas att jag hade märkt det när jag kommit ut till landsvägen i alla fall. Hahaha.

2008-08-07 @ 17:34:51
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback