Busvissling

I går orkade jag bara med ett pass och efteråt gick jag till Ica Kvantum och handlade, svettig och äcklig. Ett grabbgäng vevade ner rutan utanför och busvisslade. I vanliga fall hade jag kanske kastat ett leende tillbaka men i går kände jag mig sjukt ofräsch så jag bara gjorde en paparazzi-pose med handen för ansiktet (kan också ha något att göra med mitt stora blåmärke under ögat som jag orsakat helt själv). Fast det är ju kul att man eh, blir uppskattad för att man tränar som en gnu. I kväll ska jag pumpa på gymmet och sen är det ett konditionspass som gäller.


Bild:
http://rihanna.fanphoto.info


Kommentarer
Postat av: Liza

Ååh vad snygg hon är, Rihanna!!

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Ja, men jag har fortfarande mardrömsbilder på ett amerikanskt omslag när hennes näsa är lika bred som tidningen. Men annars är hon för jävla läcker.

2008-08-21 @ 13:50:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback