Är du snygg nog att föda?

Jag blev full i skratt när jag hörde att kvinnor kan beställa "förlossnings"-klänningar att föda i. Helt enkelt för att se lite snyggare ut där de ligger med benen brett isär och med en tio centimeter bred snippa i vädret.

För vem vill de egentligen vara snygg inför? Den kommande bebisen som kommer glömma bort sin egen födelse eller för pappan som ligger avsvimmad bredvid sjukhussängen? Ja, du, jag kan nog garantera att oavsett förlossningsskrud så kommer du ha tankarna på något helt annat just då än det faktum hur du ser ut.

En bra blogg om fenomenet förlossningsklänningar!



Kommentarer
Postat av: Klara

haha, patetiskt!

Postat av: Angel

tror knappast man tänker på att vara snygg när när man ska föda sitt barn!*suck! så löjligt!

Postat av: Angelica Lindvall

Klara: Verkligen.

2008-08-26 @ 21:57:07
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Angel: Nej, jag menar det.. haha. Vilka nötter det finns därute.

2008-08-26 @ 21:57:38
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback