Annorlunda träningsvärk

Jag shoppade loss ordentligt i går. Också. Nu har jag allt till badrummet utom hörnhyllan som ju är viktigast. Det blir dock ingen Ikea-visit, känns så onödigt att åka dit bara för en sketen badrumshylla. Så jag tänkte kika i möbelaffärer här i stan istället. Borlänge har faktiskt ett bra utbud av möbel- och inredningsaffärer (PK, Mio, Östbergs säng & möbelhus) fast det är klart, Ikea vore ju jävligt skönt att ha på armlängds avstånd. Det är ju billigt. Och är man gagnsing så är man. Fick i alla fall världens träningsvärk i armarna efter att ha burit möbler och grejer upp och ner från Kupolen och vidare in till bilen och därefter till lyan.

Mitt badrum är så himla fint nu i jämförelse med hur det såg ut innan. Jag har ju alltid varit tjejig till mammas stora glädje som klätt mig i rosa spetsklänningar ända sedan jag var nyfödd. Så mitt badrum var också väldigt tjejigt med lila och rosa fula detaljer. Nu är det mer könsneutralt i brunt, svart och vitt. Fast det finns några små saker jag behöver innan det är helt klart och innan jag vågar visa en bild.

Badrumsshopping som behövs:

1. Gröna växter i fönstret
2. Ny tvättkorg (brun, typ väv eller ek)
3. En korg att ha sminket och mina hundratals krämer i
4. Ny papperskorg (älskar min "Throw your garbage here"-korg från Mique men den är ljusblå och passar inte riktigt in).
5. Doftpåsar med lavendel

Kommentarer
Postat av: Bella

Behöver du hylla eller så från IKEA? Ska dit imorgon nämligen och känner ju Mika.. ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Bella: Ja, vad snällt av dig! Men jag tror jag skippar hylla ändå.. Har fått det rätt snyggt nu så. :)

2008-08-30 @ 12:28:58
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Bella

Ok, då vet jag :) Värt att fråga iaf.

2008-08-30 @ 17:55:13
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback