Dygnet har för få timmar

Jag har haft ont i halsen i två dagar och nu sitter jag och snörvlar på redaktionen. Tur att det är sista jobbdagen för den här gången. Då kanske jag hinner kurera mig innan New York. Bara fem dagar kvar..!

Jag har massvis med saker att göra i veckan och hinner egentligen inte vara hemma och kurera mig. I morgon ska jag nämligen ta ett par sprutor till, fixa helgjobb på Kupolen (de bönar och ber om att jag ska hoppa in extra och jag är ju inte omöjlig när det kommer till jobb och pengar). Materialisten har talat. Nåväl. Sedan på fredag ska jag och Johanna relaxa på Maserhallen (gratisbiljetter, woho!) och på kvällen ska hela familjen äta tacobuffé hemma hos mormor. Lördag är än så länge oplanerad, kanske blir det utgång (Oktoberfesten) eller så blir det hemmamys. Just nu är jag inget vidare partysugen men sånt kan snabbt ändras. På söndag måste jag packa inför New York och så ska jag hinna med och träffa Thomas också. Ja, du, dygnet har för få timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback