Presenter

Jag har fått världens finaste presenter från världens finaste familj, släkt och vänner. Mamma ordnade så att i princip alla släktingar, grannar och vänner köpte presentkort på Smycka till mig. Nu har jag en mindre förmögenhet att spendera på en guldring.

Familjen gav mig också de tonade drinkglasen som jag tjatat om där det står drinkrecept skrivna på glaset. Moster med familj gav förutom presentkort på Smycka en massagespindel som man kan leka med i håret eller på ryggen. Otroligt skönt! Jag fick också en söt nyckelring där det står mitt namn på och en liten nallebjörn från min kusin Christoffer.
Alexzandra gav mig en ögonskugga i guld från Make up store och två glitternagellack i guld och silver. Superläckert till partyoutfiten i går.

Från världens gulligaste kille, Thomas såklart, fick jag ett jättestort paket som innehöll en flaska Dooleys (min favoritlikör), en flaska Passoa och ett resepresentkort på många hundralappar. Jag vill tacka er alla för de fina presenterna, ni är helt jävla underbara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback