Dagen efter

Jag är sjukt trött och vaderna värker som fan efter att ha hoppat upp och ner på stenhård asfalt i sisådär tre timmar. Men man förbränner säkert en hel del kalorier av att rocka loss till grymma artister. Det är åtminstone vad jag intalar mig efter att ha ätit enormt onyttigt käk hela helgen.

Det var riktigt gott med vanlig svensk husmanskost i dag.

Dagen efter jag varit ute hela natten brukar jag fördriva tiden genom att storstäda mitt rum så att man snart får sova igen. Eftersom jag är världens jobbigaste pedant så brukar det ta fyra, fem timmar att städa mitt rum. I dag tog det åtta timmar. Nu är jag så trött att jag ser både jul och midsommar. Perfekt.

I morgon är det tredje veckan som jag arbetar på Dala-Demokraten. Tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback