Lion city

I går var jag och Johanna på Night safari i utkanten av stan. Vi såg fulsöta tapirer, elefanter, lejon och tigrar på armlängds avstånd. Riktigt coolt men man fick inte använda blixt på kameran så jag fick inga bra bilder. Det är därför jag enbart ska jobba som skrivande journalist, jag är en usel fotograf. Fast till mitt försvar kan jag säga att det faktiskt var kolmörkt.

Jag och Johanna är fattiga som kyrkråttor för tillfället. Vi lever på nudlar. Mina shorts i storlek 27 är åt helvete för små. När jag var i Thailand gick jag upp i vikt eftersom jag åt trerättersmiddag varje kväll men i Singapore är allt dyrt (som i Sverige) så här har jag inte råd att unna mig lyxmat. Men nar jag kommer till Malaysia så ska jag allt frossa som en amerikan!

I dag köpte jag varldens finaste klänning (hm, det kan ju vara så att Angelica köper kläder istället för mat också). Men ni behöver inte oroa er för jag har hittat lösviktsgodis på 7 Eleven så anorektisk kommer jag aldrig bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback