Koh Panghan

Det finns så mycket jag vill skriva men jag vill inte att fel personer ska läsa eftersom jag inte har den blekaste aning om hur mitt liv kommer se ut om bara några månader. Men det blir en spännande utveckling, den saken är klar. Och fler resor. Många fler. Kanske tillsammans med en mycket speciell person.

Det var ett jobbigt avsked i dag men jag fick i alla fall några extra dagar med den har personen som vi låter vara hemlig ett tag till. Personen i fråga lyckades boka om sitt flyg hem till Sydney så han åker i morgon istället för i onsdags som var tanken. Fast nu är jag i Koh Panghan och han är kvar i Koh Samui. Avstånd suger men snart flyttar han till London vilket är nästan armlängds avstånd från Sverige.


Jag har nått halva tiden av min resa genom Asien. Vi stannar här i Koh Panghan fram till och med onsdag, sedan far vi mot Kuala Lumpur för att fira nyår. Och därefter har jag absolut ingen aning om vart vi hamnar men en sak är säker, det finns så mycket mer att se och upptäcka. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar min familj och mina vänner som är kvar i kylan. Jag hoppas ni alla får en riktigt god jul och ett gott nytt år! Jag älskar er så mycket! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad kul!! Låter som att ni har en underbar tid där borta! Saknar dej massor! GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! & fortsätt att kul :) Puss och kram

Postat av: mamma

Vi saknar dig också det kommer att kännas konstigt att inte ha dig hemma på julafton, för det finns ingen som är så nyfiken som du på julafton. Vi ringer dig på julafton.GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR önskar mamma niklas simon och texas (bebben)

2007-12-22 @ 07:17:26
Postat av: plin

Blir det Laos eller Kambodja sen?

2007-12-22 @ 12:33:35
URL: http://aldrig.blogg.se
Postat av: Fru K

Tycker att det låter som om du har det alldeles förträffligt där nere, myggbett och magproblem till trots!

God jul söta du!!!

2007-12-22 @ 20:36:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fruk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback