Ko Samui

Tre nätter i Ko Lanta was more than enough. kul är det faktiskt inte att dela sovsäck med en kackerlacka. Det kan mycket väl vara det äckligaste djuret i världen. Plus att jävlarna kan leva utan huvud i en vecka. Groose.

Jag och Johanna tog färjan till Ko Samui i går istället. Nu hyr vi ett litet rum utan kackerlackor på stranden i Chaweng, partystället no.1 i Ko Samui. Vädret ar klart bättre här än i Ko Lanta och betydligt högre vågor. Jag ska nog testa att vindsurfa någon dag, var många år sen sist! Shoppingen i Chaweng är dessutom RIKTIG shopping, både Adidas, Lacoste, Puma och Triumph har butiker här. Fast jag ska verkligen låta bli att köpa alltför mycket eftersom jag bär omkring på allt jag äger och har. Men det är tur att man kan få axel- och ryggmassage för en tjugolapp.
Johanna sover ungefär 20 timmar om dygnet medan jag vaknar i tid på morgonen och strosar runt själv på stranden och köper frukost på 7 Eleven. Men i dag vaknade hon i skaplig tid (före tolv i alla fall) så vi gick till en hårsalong i närheten och blekte slingor. Nu ser vi sommarfräscha ut. Och väldigt svenska.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ni verka ha det kanon,men Johanna måste se till att vara lite piggare på morgonen för det är bara 24 timmar på ett dygn. ha,ha Kackerlackorna ska du vara rädd om ta inte dö på dom som jag gjorde för då kommer dom andra jävlarna på begravning. Ha det så bra saknar er Kram Mamma

2007-12-15 @ 11:05:09
Postat av: anahi

hej!! Hoppas ni har det bra e låter så härligt när ja läser din blogg!! Ja saknar evrkligen thailand nu när jag är tillbaka i kalla sverige, brrr....!! Ha de gott och njut!! kram

2007-12-15 @ 16:20:04
Postat av: Simon

Dom kan faktiskt leva utan huvud i 3 veckor och dör då utav svält x)

2007-12-15 @ 17:29:52
Postat av: missparadise

nästan så att de svenska avundsjukan gör sig påmind :P verkar vara grymt skönt där nere, se till att njuta lite extra för oss som släpar hos igenom de gråa dagarna här hemma i sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback