Ko Lanta

Jag och Johanna har hyrt en bungalow mitt på stranden i Ko Lanta. En bungalow som vi delar med en ödla, ett gäng myggor och massvis med små spindlar. Dessutom ligger det en liten orm under min säng. Man kan nog säga att jag blivit härdad av att leva under primitiva förhållanden. Ärligt talat så bryr jag mig inte ett smack även fast ett vitt kaklat badrum med varmvatten står högt upp på önskelistan just nu.

I dag har vi tittat när ett gäng svenska barn gick luciatåg på stranden. Trots att nybakta lussebullar och glögg är något jag saknar så trivs jag väldigt bra härnere även fast jag önskar att det var lite varmare. Jag trivs bäst i 35 grader och gassande sol, nu har det varit dåligt väder ett par dagar med regn och åska.

Ko Lanta är för övrigt ett tråkigt ställe, bara svenskar och så fridfullt att man somnar. Vi ska åka till Ko Samui i morgon, förhoppningsvis är det lite mer fart där. Sedan är det Ko Pangan och full moon party som gäller på julafton! Jag kan knappt bärga mig.

Och jag vill meddela alla oroliga därhemma angående min kräsenhet kring mat. Jag älskar verkligen thaimaten, faktum är att min platta mage är ett minne blott. Det blir hårda träningspass när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är väldigt stolt över dig att du nu har lärt dig att dela ditt liv med småkryp.Jag saknar dig. Kram Mamma

2007-12-13 @ 14:22:26
Postat av: mamma

Jag är väldigt stolt över dig att du nu har lärt dig att dela ditt liv med småkryp.Jag saknar dig. Kram Mamma

2007-12-13 @ 14:23:23
Postat av: Carro

Hoppas du har det bra. Fan vad sjukt .. haha, mattias brorsas förra flickvän är också i thailand, jag läser hennes resedagbok ibland och hon skrev nyligen om khao lanta och något ställe vid namn ao nang, du kanske har sett henne där :P sannasol heter hon på resedagboken :P

Postat av: Carro

fel fel.. heter de ko lanta eller koh lanta, hon har skrivit med h och de har inte du men jag vet inte, khao var ju fel i alla fall :P

2007-12-13 @ 21:19:17
URL: http://carolineblomqvist.blogg.se
Postat av: Kusin Stoffe

Det är ganska trist utan dig. Jag tänker nästan hela tiden på dig i skolan,hemma,hos kompisar. Jag undrar om du har ditt vänskaps-band på dig?Jag frågar alltid mamma hur länge det är kvar tills du kommer hem.I,LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag saknar dig!!! Kramar Kusin Stoffe. Hoppas tiden går fort nu tills du kommer hem Angelica. God jul och Gott nytt år på dig. Syns ÅR 2008!

2007-12-13 @ 21:23:53
Postat av: Moster Anneli

Skönt att du har det bra. Som sagt man saknar dig när du inte är hemma ,och vi kan äta lunch tillsammans. Tänk att man måste vänta till nästa år innan vi ses igen. Du och Johanna får ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Som du kanske förstår av Stoffes skrivande så saknar han dig Jätte mycket.Sköt om Er nu och njut av alla upplevelser. Kramis från Moster. Ps. Imorgon bakar vi pepparkakor DS.

2007-12-13 @ 21:31:38
Postat av: Moster Anneli

Hej stumpan!
Skönt att höra din röst via telefon idag 14dec.Kusin Stoffe får ringa dig någon dag framöver för att önska God Jul.Sköt om er båda två.
Många varma kramar. Från Moster

2007-12-14 @ 12:12:22
Postat av: Fru K

Det verkar som om ni har det jättebra där nere! just nu har jag ett gäng lussebullar på gräddning... om du skickar en adress så kommer det några till Thailand till jul

;)

2007-12-14 @ 23:06:03
URL: http://www.metrobloggen.se/fruk
Postat av: Simon

Såg dej varje dag när du var hemma men den där platta magen såg jag aldrig xD hehe hoppas du hare bra! och hälsa spyberg oxå!

2007-12-15 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback