Karon really sucks

Nu bor vi på ett hotell i Karon. Ett mycket tråkigt stalle, okej, det är en fin strand men det är svenskar överallt, svenska skyltar och svensk mat. Jag vill tillbaka till Patong och mina australienare. Jag säger då det, nästa tripp blir till Australien. Snyggare och trevligare killar får man leta länge efter! Men jag älskar Thailand också, ett underbart land där man blir behandlad som en prinsessa. Snälla thailändare, billig shopping, underbart god thaimat och en hel timmes thaimassage för bara 40 kronor. Jag är i paradiset!

Vi är tvungna att stanna här i trista Karon fram till och med söndag eftersom vi bokat hotell för fyra nätter. Sedan far vi vidare mot Krabi, Ko Samui och Ko Lanta för att dyka. Julafton kommer vi fira i Ko Pang Ghang (fullmoon party!). På annandagen åker vi till Malaysia och stannar en vecka för att fira nyår. Sedan har vi planer på att åka till Kambodja istället för Laos. Och kanske Vietnam, ja, vi kanske rentav hinner med alla tre.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jag vet. De australiensiska killarna är grymma =) men det finns nog en hel del av de på resande fot i Thailand också. Iaf på Koh phan ghan! jag vill också på fullmoonparty nu!
//En aningen avis Rebecca

Postat av: plin

Laos är fint, men Kambodja! KAMBODJA!!!!!!

2007-12-06 @ 18:58:07
URL: http://aldrig.blogg.se
Postat av: Emma Svensson

Åhh Koh Lanta!! Det var min favoritö på min Thailandstripp förra året :) Men ta er till södra delen av ön, stanna inte vid stranden vid pir-samhället. Kommer inte riktigt ihåg vad stranden hette som vi var på, men det var underbart där! ett ostört paradis! Vi bodde iallafall på "Sunmoon Bungalow", vilket jag kan rekommendera varmt :) hette stranden "Klong Jark Beach" kanske...? jag är osäker, men det var iaf längst ner på sydspetsen! Och fullmoon party är ju en hit :) Ha det så bra!
Kram

2007-12-07 @ 09:39:58
URL: http://irmeliin.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Nästan var och varannan blogg jag trillar in på är ute och reser i världen. Hallå, kom hem så vi kan planera in våran EU-trip. hehaha! Närrå njut i fulla drag gumman. Nån som ringde mig idag och nr slutade på samma som dit så jag bara shit? har angelica ringt? men det visade sig vara piwi, så tankarna gick till dig ändå. hehe. Puss!

2007-12-07 @ 23:22:25
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: edina

OHHH VILL ÅKA UTOMLANDS!!! ge mig nora ha¨rliga restips!! :)

2007-12-08 @ 04:35:14
URL: http://escadas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback