Full Moon Party

Nu har det blivit fullmåne och 30.000 turister (mest pundare och annat löst folk) har invaderat ön. Själv har jag och Johanna bara boende dag från dag, så det vete fan om vi lyckas hitta sovplats på julafton. Vi har för ovrigt ändrat våra resplaner. På annandagen flyger vi till Singapore istället och är där några dagar och sedan åker vi till Malaysia och firar nyår. Sen vill Johanna tillbaka till Thailand men jag är mer sugen på Kambodja och Vietnam. Och Laos. Fast om vi åker till Laos så är jag tvungen att äta de genomvidriga malariatabletterna.

I dag var jag i alla fall till sjukhus (en viss person tvingade mig och för honom gör man ju allt!) så nu har jag fått två olika förpackningar med tabletter för min mage som gjort uppror (nej, det är inte magsjuka utan jag har kramper men febern har i alla fall försvunnit) och sen fick jag någon salva till mina tusen myggbett som jag har kliat sönder. Det är det enda jag verkligen hatar med Thailand, alla dessa jävla mygg.

I morgon ska jag och Johanna ha vår alldeles egen uppesittarkväll framför åtta tävlingar i thaiboxning med blod och brutna ben. Spännande. Sedan är det Full Moon Party på julafton och juldagen och sedan lämnar vi Thailand för den här gången.

Full moon party


Kommentarer
Postat av: morfar

hej det är bara mamma som skriver lär morfar hur man ska skicka komentarer till dig. ha det bra kram mamma.

2007-12-23 @ 08:12:19
Postat av: Simon

Låter som att det blir en nice julafton x) sj så ska vi till Simon & Åsa och bada tunna och supa skallen av oss.

2007-12-23 @ 15:10:38
Postat av: Fredrik/Lena

Hej på dig!

Låter som om du försöker fira midsommar 2 gånger om året! myggbett i December? hur som ha en riktigt god jul och Gott Nytt År.... snart sticker vi till sälen för några veckors skidåkning...Puss och kram!

2007-12-23 @ 18:28:23
Postat av: Alexzandra

Ha en jätte God Jul gumman! : )

Postat av: Candy

Fan vad kul ni verkar ha! =) Blir ännu mer sugen på att resa bort nu.

2007-12-24 @ 23:52:22
Postat av: Ida

God Jul pullan! Punda inget du bara! Och akta dig för höga hippies och brats som vill ha din gunst! :P Juliga kramar (med doft av grisröv och söt senap, samt lite Juleakvavit)!

2007-12-25 @ 00:39:30
URL: http://jazzflicka.blogg.se
Postat av: Moster Anneli

Hejsan tjejen!
Hoppas din julafton blev lyckad med Full Moon Pary!
Vi saknar dig, men nu är det inte så långt kvar tills du kommer hem.Imorgon är det Annandagen som betyder hysteriska människor på mellandagsrea på Kupolen.Idag har vi varit och ätit julmat hos Mormor och Christer det var trevligt, Jonas och Mikaela var där också. Många varma kramar till dig gumman från Moster med familj. Ps. Ta hand om dig, och hälsa Johanna Ds.

2007-12-25 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback