Buckets

Nu vet jag innebörden av Buckets. Och att thailändskt whiskey är fina grejer. Gårdagskvällen började lugn och fin med lyxig middag och en flaska vitt på en proper restaurang i närheten. Sedan träffade vi en svensk kille, Linus, som ville att vi skulle följa med till en bar i närheten och därefter gick det bara utför..! Nejdå, jag skojar men vi har i alla fall testat våran första Bucket (som sedan blev både två och tre). För er som inte vet vad en Bucket är kan man beskriva det som en liten hink fylld med lime, cola, whiskey, red bull och is. Rätt gott faktiskt. Natten slutade på Green Mango, en populär klubb här. Vi kom hem i skaplig tid, fem på morgonen. Och jag vet inte om den thailändska alkoholen är svagare än hemma men vi vaknade i alla fall upp som två små solstrålar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Thailändsk whiskey, -Mekong, kan ju liknas med hembränt ju!!!
Lät som en farlig hink det där! ;)

Postat av: Sönnta

Tror att man slipper bakfyllan för att man är någon annanstans än i Sverige.
Var samma sak för mig i Australien;)

2007-12-17 @ 19:29:18
URL: http://sunnta.blogg.se
Postat av: Mikke

Tja ja fattar inte denna sidan så jag skriver mitt inlägg här.. Var du med i 103 svenska rum? på sidan 42? :P..ja e på sidan 100 xD

2007-12-18 @ 01:23:28
Postat av: Wennberg

Aiii... jag ryser, men lite sugen blir jag. Det står en gammal sang somh hemma i skafferiet. Kanske skulle gå och köpa mig en hink för gamla tiders skull.

2007-12-19 @ 18:46:10
URL: http://www.wennbergs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback