Paradiset för modefantaster

Varenda höst- och vinterkatalog har nu dykt ner i brevlådan och man kan vraka och välja bland klädesplagg i gråa skalor och lämna sommarens alla pastellklänningar bakom sig. Fast det är fullkomligt onödigt för mig att köpa höst- och vinterkläder med tanke på att jag kommer glassa omkring i en sarong på beachen hela vintern. Nåja, åtminstone från november till januari. Jag skulle ju kunna fynda bland alla sommarkläder som reas ut nu men jag väntar hellre till Thailand som är ett äkta shoppingparadis.

Fast jag behöver en ny vinterjacka. Jag tror att min skinnjacka blir en aning för kall att bära när jag kommit hem från tropikerna. Jag hade en ursnygg brun vinterjacka som dock gick sönder inne i garderoben på krogen. Hur det nu kunde komma sig? Frågan är bara vilken vinterjacka man ska satsa på i år? Jag är rätt sugen på en Parkas. Då kanske jag blir lika välklädd som dessa jyckar.


Bild:
http://www.roomservicehome.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback