Lista

Den här listan snodde jag från Elina.



  • Är du svartsjuk? Inte på fysisk kontakt men på psykisk.

  • Vilket ämne gillade du mest i skolan? Psykologi och svenska.

  • Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Slaktare.

  • Är du troende? Nej.

  • Vilken färg har din tandborste? Grön.

  • Har du åkt ambulans nån gång? Ja.

  • Tycker du om DrPepper? Nej.

  • Har du fått massage nån gång? Ja.

  • När klippte du dig senast? För två månader sedan.

  • Sötlakrits eller saltlakrits? Salt.

  • Ser du dig själv som lång eller kort? Kort.

  • Vad har din mobiltelefon för märke? Sony Ericsson.

  • McDonald´s eller Max? Max.

  • Har du ett överkast på din säng? Japp, ett vitt i siden.

  • Har du brutit nåt ben nån gång? Nej.

  • Använder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker? Bokmärke.

  • Hyrfilm eller biobesök? Bio.

  • Tycker du om ord? Jag älskar ord, det är mitt jobb.

  • Minns du någon speciell person från din barndom? Ja, flera.

  • Har du hår på ryggen? Ja, när mitt hår är utsläppt.

  • Äter du fiskbullar? Ja, det är gott!

  • Beskriv din humor: Världens sämsta som bara jag skrattar åt.

  • Använder du morgonrock? Japp, världens skönaste plagg efter Sloggi-hothips.

  • Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då? Nej, heh.

  • Nämn en sexställning du gillar: Alla, bara det är med rätt person.

  • Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Ordning.

  • När blir man vuxen, enligt dig? När man slutat skämmas för sina föräldrar.

  • Använder du balsam efter schamponeringen? Ja, alltid.

  • Nämn en skiva ur din skivsamling: Mika- Life in a cartoon motion.

  • Vad gjorde du i går kväll? Solade.

  • Yngre eller äldre män? Äldre fast helt i samma ålder som jag.

  • Använder du accessoarer? Nej, tyvärr är det sällan.

  • Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? För ofta.

  • Vill du skaffa barn? Japp, gärna ett helt fotbollslag.

  • Hund eller katt? Hund.

  • Har du några syskon? Ja, en lillebror.

  • Gillar du att shoppa? Vill jag lova.

  • Var är dina föräldrar ifrån? Mamma är från Härnösand och pappa var från Bäsna.

  • Har du hånglat med någon av samma kön? Ja, och det var ingen höjdare.

  • Vilken kanal tycker du bäst om? Kanal 5.

  • Brukar du handla på second hand? Nej.

  • Har du en tatuering någonstans? Ja, mellan skuldrorna och snart en i svanken.

  • Vem är du förtjust i? Många.

  • Jeans eller shorts? Jeans.

  • Var fikar du helst? På Wayne´s.

  • Vilken butik hittar du alltid någonting i? Alla.

  • Vinter eller sommar? Sommar.

  • Vem står dig närmast? Thomas.

  • Vilket klädesplagg är ditt bästa köp? Min bruna skinnjacka.

  • Till vilket land skulle du vilja åka? Island.

  • Var bor du om 10 år? Dalarna.

  • Världens bästa uppfinning? Räddningen till klimatförändringarna.

  • Mammagris eller pappas lilla flicka? Jag klarar mig bra själv.

  • Hur svarar du i telefonen? Med mitt namn.

  • Har du någon dålig ovana? Jag planerar allt in i minsta detalj.

  • Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Nej.

  • Är du duktig i skolan? Ja.

  • Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Ja, den kyssen glömmer jag aldrig.



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback