Ännu en lista i mängden

Lista från fagra Fru K!

Vilken svordom använder du mest?
Jävlar
Äger du en iPod? Nej, jag har en mp3
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.15
Använder du flip-flops även när det är kallt ute? Nej
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det spelar ingen roll
Vilken var den senaste filmen du såg? Hotel Rwanda
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till mig och Thomas
Har någon någonsin kallat dig lat? Japp
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, alkohol funkar bättre
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Bruce Springsteen- Greatest hits
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
Använder du huvtröjor? Ja, det är mysigt
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Ja, i Moskva
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej 
Vilken film kan du alla replikerna till?
Lejonkungen
Äger du några band T-shirts? Nej
När flög du senast? För några veckor sedan när jag hoppade fallskärm
Pratar du några andra språk? Engelska och lite franska och spanska
Har du gråtit offentligt? Ja 
Har du en stationär dator eller en laptop?
 Laptop 
Försöker du alltid lära dig nya saker?
 Ja, vad är det annars för mening med att leva? 
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
 Ja, kanske en till tatuering 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, men sedan är det tjejens tur
Kan du kasta macka? Nej
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men skulle gärna vilja
Vad har du med dig in på bion? Cola och popcorn
Vem var din favoritlärare? Ragnar
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Kanske
Gillar du att flyga flygplan? Så länge det inte är Aeroflot (ryskt)
När sov du senast på golvet? Ingen aning
Gillar du din boendesituation? Både och
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Vill jag lova
Vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det finns intelligent liv på andra planeter
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mamma eller styvpappa
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma jobbade på dagis där en söt tjej hette Angelika
Gillar du senap? Nej, inte direkt 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Always look on the bright side of life
Sover du på sida, mage eller rygg? Tuttarna
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Elefanten Tantor i Tarzan
Tycker du om att krama folk? Nej, men jag gillar att bli kramad av någon speciell
Skulle du säga att du är trendig? Nej, jag klär mig i det jag gillar vare sig det är trendigt eller ej
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Chewbacca
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland 
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Dimmornas bro och sorgliga självbiografier
Vad är du allergisk mot? Inget
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Ibland
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback