Sommarplaner

Fram till i dag var mina planer för sommaren tämligen osäkra. Ska jag resa utomlands eller inte och i så fall med vem? Ska jag vara arbetslös och bara slappa hela dagarna eller ska jag få något jobb?

Nu är sommaren räddad. Jag ska jobba med det jag älskar och samtidigt hinna njuta av den svenska sommaren när den är som bäst. Det blir ingen utlandsresa men å andra sidan åker jag till Moskva nästa helg och blir borta en vecka. Jag och älskling får ta vår resa till Egypten i oktober när hans fotbollssäsong är över. Då är det dessutom en något behagligare värme än fyrtiograders hetta i juli. Och i december blir det backpacking genom Asien med Johanna. Livet kan inte bli bättre än så här.


Bild:
www.alltomkungalv.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback