Tidernas bitch

"Angelica, du har ett bitchigt utseende" sa en klasskompis till mig häromveckan.
Ja, det har jag nog  faktiskt. I alla fall när jag inte ler. Då syns kindbenen, de mörkgröna ögonen blixtrar och läpparna är ett smalt streck. Då ser jag ut som en bitch, fast det ser jag som något positivt. En bitch för mig är en tjej med skinn på näsan som vågar ta för sig och inte sitta tyst i ett hörn och bara se på. En bitch är en målmedveten tjej som vet sitt värde och för den sakens skull inte behöver trycka ner andra människor. För det är inte bitchigt, det är bara fruktansvärt. Sen är alltid bitchar snygga, titta bara på alla bitchar i teveserier och filmer.

Min bitchlista numero uno:

1. Ashton Main i "Nord och syd"

2. Kathryn Merteuil i "En djävulsk romans"

Gellar playing Kathryn Merteuil in Cruel Intentions (1999)

3. Edie i "Desperate housewives"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback