Snökaos

Snökaos när jag ska åka hem till Dalarna. Jag har inga vinterdäck men riktigt snygga lågprofilsdäck.
Det här kommer gå åt helvete.

Fast min käre styvbror ska övningsköra med min styvfar ner hit ikväll och byta bil. Då får jag dumpa min fina blåa cabriolet för en liten grön golf. Fast det kan vara värt det om jag överlever.

Jag saknar Thomas. Jättemycket. Han har inte ringt. Jag har inte heller ringt. Jag vill att han ska ringa och säga att han saknar mig. 


Journalistiken skulle kunna ta kål på mig, man blir aldrig av med den, egentligen borde man ha en nyhetsuppläsare inopererad i skallen så att man hör alla uppdateringar om vad som händer runtom i världen. Fast då skulle journalistiken verkligen ta kål på mig.

Jag vill inte stänga av heller eftersom det är ett så förbannat roligt yrke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback