Smärta är relativt


Nyss var jag och borrade ett litet hål, utan bedövning och kom att tänka på vilken smärta det måste vara att föda barn. För att borra hål utan bedövning är en baggis, men tänk att föda en mindre melon genom det där lilla hålet därnere (som i och för sig kan bli vidrigt stort). Jag har alltid haft förlossningsskräck men på något konstigt sätt så längtar jag ändå efter att få känna smärtan det innebär. Jag är nog lite udda eftersom jag tycker att det är skönt att tatuera sig och jag söker alltid efter nya adrenalinkickar.  Inom fem år har jag garanterat känt den värsta smärtan en människa kan uppleva. Fast jag vill vara gift innan jag får barn också, hur det nu ska gå.. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att jag fick dig att skratta=)

Postat av: Alexzandra

fan va allvarligt alla tar på att køpa hus. Æn så længe ær det bara drømmande.. Mest patrik som sitter och kollar hus o ræknar ... det kostar typ det samma ifall vi køper en 3a som att køpa ett hus så.. Men jag tar dagen som den kommer :D lovar att skicka brevet innan helgen. Puss lovely.

2006-10-30 @ 21:34:01
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Alexzandra

easy girl. Först och främst ska jag va i norge 6mån till. Sen ska jag hem till Sverige och skaffa mig ett jobb... så de kan nog ta ett par år.

2006-10-31 @ 09:35:58
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Sofie Wiklund

Tack, detsamma! :) Jag kommer att kika på din också.

2006-10-31 @ 09:44:30
URL: http://sofiewiklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback