Sjukdomstillstånd

Jag är sjukare än sjukast. Varför ska jag bli dunderförkyld på lovet? Kunde det inte ha väntat sisodär tre år?

Jag har dock trotsat mitt tillfälliga sjukdomstillstånd och faktiskt haft ganska kul den här helgen. I fredags var jag ut med Thomas och hans fotbollskompisar till Flamingo där jag träffade Big Brother-Anna. Jag räddade henne ur en hormonstinn tonårskilles hårda grepp. Han blev senare skitsur för att hon hellre ville prata med mig och för att jag var den enda som fick ta på hennes silikon (jag avböjde dock bestämt). Silikon imponerar inte på mig ett dugg. Faktum är att min mardröm är att få bröstcancer som ung och tvingas operera dit två hårda geléklumpar istället. För man vill ju ha bröst som tjej, men naturligt är alltid vackrast och kommer alltid vara vackrast oavsett trender och ideal.

Igår skulle jag följt med Thomas och hans vänner ut igen, men det pallade jag inte. Jag hade 39 graders feber och fick agera fyllechaffis istället. Jag och lillebror hade en mycket trevlig kväll här hemma med lille Texas. Vi tittade på Ice Age 2 (mycket bättre än ettan!) och idag ska jag och Thomas titta på Mission impossible 3 och Brokeback mountain. Och kanske avslutar vi dagen med ett rykande hett skumbad. Det skulle sitta fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback