Fyrtal

Fyra jobb som jag haft:
Kioskbiträde på Leksand sommarland
Dagisfröken
VIP-reporter på Rockbjörnsgalan
Författare

Fyra filmer jag kan se om och om igen
The Rock
De omutbara
American history X
Björnbröder

Fyra platser jag har bott på:

Falun
Borlänge
Bäsna
Molkom

Fyra TV-program jag älskar att titta på:
Desperate housewives
O.C
Prison Break
Las Vegas

Fyra platser jag har semestrat på:

Spanien
Grekland
Bulgarien
Turkiet

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.google.se
www.aftonbladet.se
www.lunarstorm.se
www.blogg.se 

Fyra favoritmaträtter:
Pizza med bearnaisesås
Tacos
Pannkaka med hjortronsylt och grädde
Fläskfilé och potatisgratäng

Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
I ett lyxigt hotellrum
På en vit sandstrand i ett varmt land
I en jacuzzi med Thomas
På månen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback