Eldröd blomma

Åker tillbaka till Värmland idag. Alla lov tar slut tråkigt nog.

Jag ser ändå framemot att skolan börjar igen, det finns inget roligare än journalistik. Plus att jag har fått låna massvis med böcker som jag ska läsa för att få kvällarna att passera snabbare. Bland annat  "Inte som andra döttrar" som handlar om Nancy Spungen och Sid Vicious och deras korta men intensiva kärlekssaga som slutade i bråd död. Sen ska jag läsa "Pojken som kallade Det" som jag inte orkat läsa på grund av innehållet. Fast det blir bättre om jag tänker att han säkert överdrivit en hel del. Det gör alla författare mer eller mindre i sina självbiografier.

Den här kommande veckan kommer bli underbar. Min älskling ska äntligen komma och hälsa på mig, för första gången sedan jag flyttade hemifrån. Vi ska åka in till Karlstad och shoppa, kanske köpa lite julklappar också. Det ska bli så mysigt. En hel helg ensam med min prins. Finns det något bättre än det?

Nu måste jag packa och samtidigt göra en inpackning i mitt numera röda hår. Jag är inte bara lika kaotisk som Bree Van De Kamp, jag ser dessutom ut som hon! Nåja, med mindre år på nacken och med färre botoxinjektioner.

        

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Mycke händer i mitt liv min ängel :S började skriva brevet idag, typ 2 rader för hand sen fick jag krupp. jag suger på att skriva förhand. Därför tänker jag skicka ett mega långt brev till dig via mail. Det får helt enkelt bli en tillfällig lösning nu när jag inte har tillgång till varken vitt papper eller skrivare. Hoppas jag blir förlåten? Vilken mail ska jag skicka till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback