Kändisar jag beundrar och kändisar jag klarar mig utan

Kändisar jag beundrar och gärna läser om. De är kändisar som jag fascineras av och avundas deras yttre, deras personligheter eller deras karriärer.


  • Angelina Jolie skådespelerska
  • Reese Witherspoon skådespelerska
  • Magdalena Graaf modell och författare
  • David Beckham fotbollsproffs
  • Johnny Depp skådespelare
  • Per Bjurman journalist och Borlänge-son
  • Peter Settman programledare
  • Sophie Marceau skådespelerska
  • Rachel Bilson skådespelerska
  • Charlotta Flinkenberg chefredaktör för Glamour
  • Ronaldinho fotbollsproffs
  • Tilde de Paula journalist och programledare

    Kändisar jag ogillar att läsa om därför att jag anser dem vara ointressanta, patetiska eller helt enkelt för att jag inte förstår vilken funktion de uppfyller inom media.
  • Linda Rosing före detta Big Brother-deltagare
  • Ebba von Sydow chefredaktör för Vecko-Revyn
  • Jessica Simpson skådespelerska
  • Linda Skugge krönikör och författare
  • Elita Löfblad före detta Big Brother-deltagare och pin-up-modell
  • Jessica Almenäs kommentator
  • Robert Andersson före detta Robinson-deltagare
  • Conan O´brien programledare
  • Paris Hilton arvtagerska
  • Mariah Carey sångerska
  • Carola sångerska


  • Tilde de Paula plåtades med dottern Naemi i magen.



    Per Bjurman är min klara favorit bland Sveriges journalister. Sedan skadar det ju inte att vi är från samma stad.

    Jag vill se ut som Reese i sommar och dela hennes garderob.

    Kommentarer
    Postat av: Liza

    Underbar bild på Tilde de Paula!! Söta magen :) Varför är inte jag med på din "Kändisar jag beundrar och gärna läser om"-lista`? Haha :D PUSS!!


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback