One night of passion

Det här var första Melodifestivals-deltävlingen där alla jag tyckte skulle gå vidare, faktiskt gick vidare! Jag diggade verkligen The Poodles, sångaren hade en soft och skön rockröst!


Jag undrar om jag ska sova hos Thomas inatt? Jag saknar han så.
Om inte annat så träffas vi imorgon efter Vasaloppet. Men det är ju så himla mysigt att sova ihop och vakna upp tillsammans och det första man ser på morgonen är hans vackra blå ögon med de täta svarta ögonfransarna. Jag uppskattar varenda liten del hos Thomas. Min ängel.
Just nu spelar han match på konstgräset i Kvarnsveden, och jag hoppas att han ser mitt sms och kanske åker förbi och hämtar mig. Jag skulle verkligen göra allt för att få sova med han inatt, till och med ge han en skön massage. Det förtjänar han faktiskt efter en 90 minuter lång match i 8 minusgrader.

Nu hör jag tassande små steg ute i vardagsrummet, det är min lilla bebis som letar efter sitt tuggben, jag tror jag ska mysa med han ett tag innan Thomas kommer. Jag är i desperat behov av kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback