Från det ena till det andra

Jag kom nyss hem från skolan, slutade efter idrotten. Jag hade egen lektion och det var meningen att vi skulle köra step up men just idag fanns det inga brädor, så vi fick vara impulsiva och köra step up på vanliga bänkar vilket var något drygt. Jag hade i alla fall roligt åt mina taktlösa klasskamrater men blev väldigt förvånad över att Höjer och Kid faktiskt var duktigast. Dom är ju trots allt killar...
Jag körde även ett dansuppvärmningsprogram och ett styrkeprogram, och alla hängde med någorlunda. Hmpf.

Journalistmötet med IBS igår var inget vidare, det kommer som sagt gå på över 300.000 kronor att bo och plugga i USA i 9 månader, och då känns det som att jag hellre vill lägga den summan på en treårig journalistutbildning i Sverige. Fast språkkurserna lockade.. så vem vet, jag kanske åker till Australien eller Brasilien och pluggar? Jag har ju trots allt fyra språk i bagaget..

Jag sitter här iklädd mina Soul-jeans, min rosa kofta och mitt fina sommarlinne från Gina Tricot och vill visa för någon hur söt jag är med ett plåster i pannan. Men jag är ensam och har tråkigt, och för att göra min tillvaro ännu tråkigare tänkte jag plugga. Sen ikväll ska jag i alla fall träffa Thomas som jag inte varit med på en vecka, vi ska bara mysa och ta det lugnt eftersom båda är dunderförkylda.

Det finns en Texas vit som snö, han kan ej smälta, han kan ej dö. Den lilla vovven känner du nog igen, frihetens pälsboll kallas den.


Kommentarer
Postat av: Liza

Bli frisk så vi kan ha en myskväll :)

2006-03-11 @ 14:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback