Bad day

Idag har jag haft en jobbig dag med 5 timmars sömn, pms, galna medtrafikanter som kör rätt ut när man själv möter dem i 90 km/h och dessutom har jag världens ångest över engelskaprovet som är om 2 veckor, som vi har hållt på med sedan höstas, och JAG har inte ens ansträngt mig överhuvudtaget för att kunna förstå. Om jag får IG så är mitt VG kört. Det postiva är i alla fall att jag är klar med mitt projektarbete, okej, lite finjusteringar men sen är det bara projektrapporten och redovisningen kvar. Tjohoo!

Jag, Thomas och Anders åkte till Kupolen och lyssnade lite på Sebastians skala 6-sång (enligt han själv) och sedan gick vi runt och shoppade lite smått. Jag köpte ett jättefint somrigt linne på Gina Tricot, utan att ens förstå varför med tanke på att det kommer dröja rejält innan det blir varmt och vår. Jag som vill gå i ballerinaskor, kjol, leggings, linne och en fin kofta.

Min garderob är fulländad inför våren, det enda som behövs är en vit kjol och svarta leggings. Och studentklänning och tillhörande skor och accessoarer, men det kommer vara inköpt den 31 mars då jag beger mig till Stockholm, så jag oroar mig inte för det. Jag har tänkt att jag kanske borde skippa fler utgångar med mycket alkoholintag eftersom alkohol dels är otroligt vidrigt för ens kropp (och speciellt om man som jag gymmar varje dag för att få en slimmad kropp till studenten) och sen är det dyrt att gå på krogen, och jag vill hellre vara smal, nyttig och komma i XS igen. Då mår jag allra bäst. Visst är det otroligt gott med godis, ostbågar, chips och dipp, men hur kul är det att sitta hemma framför TV:n, lönnfet med en äcklig dippfläck på sin flottiga t-shirt? Jag tänker aldrig mer väga över 60 kilo. Då dör jag hellre.

Jag var nyss på gymmet och nu är jag själv hemma och väntar på att min älskling ska komma hit efter sin träning. Jag vill mysa med honom och känna mig riktigt älskad. Han är min absolut bästa vän och det finns ingen i hela världen som betyder mer för mig än han. Förutom Texas då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback