Värmebölja

Värmebölja i början av juni är inte något vi svenskar är vana vid. Men jag tar tacksamt emot solens strålar där jag ligger och steker mig på studsmattan men jag klarar inte längre än en minut, sen går jag och lägger mig i skuggan under ett parasoll och läser min nya bok som snart är slut. Det står nog inte på förrän jag tar årets första dopp, jag är ingen badkruka, men det är ju tråkigt att bada själv. Fast Thomas är ledig onsdag, torsdag och fredag så då borde vi kunna åka ner till Hemtjärn, eller varför inte Nässjön? Kanske rentav Dalälven? Nej, där går faktiskt gränsen, det är alldeles för kallt.

Nedanför syns en bikini från Nelly som jag blivit förtjust i, den kostar 500 kronor och har mina favoritfärger, samt är tanga vilket jag har varit ute efter hela våren men inte lyckats hittat. Ska jag köpa den eller ej? Tänk om jag köper en för liten storlek? Tänk om jag bara inbillat mig att jag gått ner i vikt? Jag kanske inte alls kan ha small. Sen är den rätt dyr, fast billig ändå för att vara en märkesbikini. Jag har redan flera bikinis, en svart trekantsbikini, en cerise push-up, och snart en vit bikini som kommer i nya numret av SOLO, men jag tröttnar så snabbt. Dessutom är jag ofta på charterresor och då vill man ju inte använda samma havssaltdoftande bikini för jämnan. Åh, varför kan jag inte fatta beslut själv?







Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker inte heller att magtröjor är snyggt, men tillskillnad från både dig och Liza så är jag ingen modeslav. Jag har som du säkert vet en "rosa stil". Om färgen rosa skulle vara ute enligt Sofi och Ebba von Sydow, så skulle jag ändå gå runt i det. Förstår du? Sen va ju inte syftet med dessa skor att dem skulle vara mode, folk har dem på jobbet för att dem är bekväma.

Postat av: Liza

Verkligen skitsnygg bikini!! Du och jag kommer vara de snyggaste babesen på stranden med våra heta bikinis ;) Och inte behöver vi använda några fula gummi-skor för att gå i bekväma skor heller. Nej, tacka vet jag ballerina skor och kilklackar!!

2006-06-12 @ 22:56:16
URL: http://lizalindvall.blogg.se
Postat av: Carro

Ja, rosa är Ebbas favoritfärg men om det inte skulle vara det. Om hon och Sofi skulle tycka att rosa var den fulaste färgen ever, så skulle jag totalt skita i det. Jag ogillar sånna människor och tycker att det är fånigt med inne och utelistor. Det stod i tidningen att skorna är bekväma, jag ska minsann leta reda på vart dom säljs och testa dom. Bikinin var jättesnygg, ha. Jag ska också köpa SOLO, schysst att få en bikini för så lågt pris :)

2006-06-12 @ 23:06:03
URL: http://blomqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback