It´s all about money

Imorgon gäller det. Jag ska på intervju på journalistskolan i Molkom utanför Karlstad samt göra ett skrivprov och ett prov i samhällskunskap. Jag är inte nervös över varken intervjun eller proven eftersom jag inte tvivlar på min talang. Däremot att köra till Karlstad blir en utmaning med mitt lokalsinne. Fast jag har skrivit ut en mycket detaljerad karta och dessutom har jag morbror Jonas och lillebror Simon till hjälp om den lättförståeliga kartan skulle bli krånglig.

Jag köpte bikinin. Borde jag ångra mig? Fan, nästan 600 spänn allt som allt. Jag kommer inte kunna leva (läs: köpa och göra det jag vill) den här sommaren. Midsommar i Leksand (dricka), Peace&Love, rodel, paintball, Grönan eller Liseberg, bensinpengar (för att inte tala om försäkringen på min cab varje månad!) och så utlandsresan i slutet av sommaren med tjejerna. Och vi får inte glömma sommar-rean. Åh typiskt. Dessutom ska jag ju flytta i höst och börja plugga, och det lär ju kosta en hel del.

Jag kanske ska sälja lite skit på E-bay?
Snart sitter den på min brunbrända kropp.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle nog vilja ha svart, jag blir ju tillskillnad från dig aldrig brun utan röd. Och det är så jävla fult. Men om man är brun, så är det snyggt med en vit bikini.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback