Nattbad

Jag ska snart bada. Fast inte nattbada i en sommarvarm sjö, vilket hade varit så mysigt med rätt sällskap. Nej, istället ska jag fylla badkaret med hett vatten och med skum upp till kanten och mysa för mig själv. Jag ska göra en inpackning och lägga en ansiktsmask och bara rå om mig själv. Det är lite sent, men jag ska inte upp tidigt imorgon och jobba som mina vänner. Jag har det bättre på alla sätt och kan ligga kvar i min dubbelsäng och njuta av att vara ledig. Vilket underbart liv jag har!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nej, en tjej ska aldrig slå en kille. Men nu handlade det ju om att hon hade kastat en kebab i ansiktet på honom, vilket inte va såå smart. Fin jaucuzzi föresten. Eller hur det nu stavas. Hur klarar du ekonomin nu när du inte jobbar då? Sökte du aldrig sommarjobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback