Barndomsåren

Ville du ha ett annat namn som barn? Vilket?
Jag har alltid varit nöjd med Angelica, men jag hade nog valt något ovanligt som Summer eller Jocelyn.

Vilken var första skivan du köpte?
Ingen aning, måste ha varit någon Absloute music-skiva.

Vad hette din första fröken i skolan?
Britt-Marie.

Vad hette din allra första kärlek?
Mattias. 

Höll du på med någon sport eller annan fritidsaktivitet?
Ingenting annat än den lokala simskolan, ni kan nog gissa gissa att jag mest satt hemma och skrev sagor..!

Vilka två av de följande orden passar ditt barndomsjag bäst; tuff, missförstådd, snäll, pluggis, lat, blyg, söt, klumpig, smörig, extrem, svår, sprallig, aktiv, korkad, rädd, poppis?
Sprallig och poppis.

Vilka idoler satt/sitter uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?

Oj, typ alla posters som man fick med i tidningen Poster; 5ive, BSB, Hanson, ja, allt utom Spice Girls i princip.

Vem från din barndom skulle du vilja träffa igen?
Jag bor i världens minsta håla, så alla bor kvar eller i närheten.







Kommentarer
Postat av: Sunshine

"lånar" listan, om d okej. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback