Lekande lätt

Jag borde plugga inför samhällsprovet imorgon, men på något magiskt sätt känns det ändå som att det kommer gå bra. Och jag går inte under om jag inte får ett MVG. Jag oroar mig mer för bokrapporten i engelska som jag ska skriva imorgon, för jag har inte ens läst boken.

Jag var nyss på gymmet, alla roliga maskiner var upptagna hela tiden, men jag hann i alla fall med att bli kvitt några hundra kalorier och jag mår underbart efter jag har tränat, jag blir piggare och gladare och får förhoppningsvis en snygg kropp till studenten, vilket är mitt mål.

Idag köpte jag ett snyggt svart skärp på Ur&Penn för endast 20 kronor, snacka om kap!

Snart är det sportlov, och det är välbehövligt kan jag lova.
Jag ska shoppa litegrann på lovet trots att min ekonomi sett ljusare dagar. Och jag ska även gymma utav helvete och verkligen försöka sluta äta onyttigheter. Min största mardröm är att bli tjock. Sen ska jag ha åtminstone en dag som bara ska gå åt till pluggande. Jag har så mycket att göra i skolan, och det är ett under att jag fortsätter vara överambitiös och lämnar in allt i tid.

Livet är lätt om man gör på mitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback