Högt tempo

Det är ett högt tempo i mitt liv för tillfället. Jag skriver artiklar på löpande band till Molkoms tidning och Bröllopsmagasinet. Och det är så sjukt roligt! Jag ville inte ens gå och lägga mig igår kväll för att det var så roligt att skriva. Jag är främst nöjd med artikeln som jag och Ida skriver till MT om att vargen delar Värmland i två opinioner. Vi har intervjuat en varghatare respektive en vargälskare. Och även om jag står på den enes sida så förstår jag bådas argument och jag lovar att det inte kommer märkas vilken sida jag står på, för att vara opartisk är ett måste i journalistrollen. Ja, såvida man inte skriver debattartiklar och krönikor förstås.

Bröllopsmagasinet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback