En speciell bok

En bok som förändrat mitt liv:
Pojken och tigern (den där boken man läste högt i klassen när man gick  i lågstadiet)!

En bok jag läser mer än en gång:
Bröderna Lejonhjärta av Astrid Lindgren (eller vad som helst av henne).

En bok jag skulle vilja ha med på en öde ö:
Sagan om ringen-trilogin (enda tillfället jag skulle klara av att läsa hela serien). 

En bok som fick mig att skratta:
"Gravidchock! Reporter erkänner" av Aftonbladets Belinda Olsson.

En bok som fick mig att gråta:
Dimmornas bro.

En bok jag önskar hade skrivits:
Min egen.

En bok som inte borde skrivits:
Confessions of a heiress av Paris Hilton.

En bok jag just nu läser:
PS. jag älskar dig! av den tjugoettåriga Cecelia Ahern (den svenska översättningen är kass, men läs den för den fina historien och försök att inte låtsas om de märkbara felen).

En bok jag tänkt läsa:
Mossvikenfruar av Emma Hamberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback