Student 2006

Studentmiddag 30 april: 200 kronor för middagen och 100 kronor för alkohol.

Studentfotografering 26 maj: 1050 kronor för ett stort album med åtta bilder.

Studentbal 31 maj: 2300 kronor för balbiljetten, klänningen, skorna, väskan och Porsche som åkdon.

Studentresa: 6000 kronor minst.

Studentmössa, champagneglas, tröja, tuta, klippslips mm: 950 kronor.  

Studentkläder:
940 kronor för skorna, kjolen och linnet, men än har jag inte köpt en överdel.

Alkohol till studentdagen: 300 kronor.


Summa:
11.740 kronor.
Det här blir den dyraste festen i mitt liv hittills. Tur att jag är bortskämd.


Jag försöker skriva den förbannade projektrapporten, det går sådär. Snart ska jag ut och gå en långpromenad med mitt busfrö. Jag har varit ute och gått flera timmar per dag nu, och midjeomfånget har minskat med tja, kanske någon centimeter. Jag har bara 1½ månad på mig att bli smal. Okej, smalare.

Jag och Thomas ska åka till relaxavdelningen i Leksand imorgon och basta, simma och sola. Underbart. Jag är redan brun, för den nya Dove-BUS-cremén är makalös! Jag förstår verkligen att den har sålt slut i varenda butik.

Men återigen till projektrapporten.. någon som kan ge mig tips på rubriker? =)


Kommentarer
Postat av: True Heiress

Hmm! Lite patetiskt att skriva upp alla kostnader för din student. Och du skulle vara en heiress, har du inte lärt dig att man skryter bara om pengar om man inte har dem.

2006-05-11 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback