Svältdiet

En brunbränd tjockis har landat i Svedala. Med några extra kilon thaimat hängandes runt magen ska Angelica från och med måndag nästa vecka börja med en svältdiet eller reningskur som det heter med ett finare ord. Flytande föda tre gånger om dagen i en hel vecka är planen.

Jag behöver bara tappa ett par kilo och sedan ska jag gå upp allt igen fast genom att träna och äta rätt. Jag är så träningssugen efter att ha legat på latsidan i två månader. Ett gymkort är något jag måste införskaffa snarast. Någon som vill bli min träningskompis?

Kommentarer
Postat av: Fru K

Du vet att svältdieter i 99 fall av 100 leder till att man inte bar går upp vikten igen utan även ett par kilo till... Snacka om kontraproduktivt!

2008-01-24 @ 12:25:27
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Ja, jag vet att det oftast är så. Men jag brukar ha lätt för att hålla vikten, helt otroligt att jag inte gått upp mer än jag gjort eftersom jag druckit sjukt mycket alkohol och ätit sjukt god och MYCKET mat varje dag i två månader typ.

Postat av: Fru K

Jag är så himla glad att du har ätit och druckit gott där nere! MAn ska njuta! Och sen är det bara att köra igång med träning! Vi kan köra distansträning ihop... ;)

2008-01-24 @ 15:18:13
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Det är jag med, för det var illa ett tag efter uppbrottet mellan mig och Thomas. Jag hade ingen aptit alls och bara rasade i vikt. Men nu mår jag toppen och är hur nöjd som helst med min kropp, jag vill bara bli mer tränad! =p

2008-01-24 @ 16:03:41
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Liza

Jag ska börja bränna fett på friskis hade jag tänkt. Men det blir roligare om du också gör det samtidigt :D

2008-01-25 @ 21:25:45
URL: http://lizalicious.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Liza: It´s a deal! Är du ledig på måndag? Vi kan gå till gymmet då och köpa träningskort och ta en tur på löpbandet! ;)

2008-01-25 @ 21:55:26
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback