Listigt värre

Jag gillar att skriva "Att göra"-listor. Jag finner en slags njutning i att pricka av punkterna en efter en. Det är en typisk Angelica-grej. När jag var liten gjorde jag listor på allt ifrån vilka skor som tillhörde vilken Barbiedocka, hur många killar som frågade chans på mig och hur många av dessa killar som fick nog efter en dag och gjorde slut. Ja, det var tider det.

Så här ser en av Angelicas kända listor ut sisådär tio år senare:



Att göra innan jag vaknar klockan halvfem på torsdag morgon och inser att jag glömt packa resväskan och lyckats slarva bort passet igen:


Växla in kronor till pund

Gymma

Äta svensk thaimat med kusin vitamin

♥ Ringa och beställa vardagsrumsbord

♥ Packa resväskan

♥ Fortsätta packa ner mitt rum i flyttlådor

♥ Sortera alla Asien-bilder i fotoalbum

♥ Hämta de nya högtalarna

Jobba


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag önskar att jag kunde vara lika organiserad som dig ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Fast sen om jag följer listan är ju en annan sak.. =p

2008-02-11 @ 22:48:33
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback