Mår som ett dasslock

Jag mår som ett dasslock som man säger här uppe i Dalarna. Hög feber och rinnande näsa, det enda som skulle kunna få mig att må ännu sämre är om någon spelar Dunka mig gul och blå på högsta volymen. Det är ju ingen slump att jag hamnat på "Mest aktiva"-listan i dag heller. Jag är förbannat uttråkad och förpestar därför bloggvärlden med det ena meningslösa inlägget efter det andra. Och ja, det är nu som ni mina kära läsare ska skriva uppmuntrande kommentarer som "Du skriver inget värdelöst svammel, vi älskar dina ord" and so on.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

det är så roligt när du är sjuk. får man läsa massor med långa texter som är skrivna med lite skön ironi.
så krya inte på dig haha ;)
kram kram

2007-05-25 @ 21:28:54
Postat av: Angelica Lindvall

Isabelle: Haha, din kommentar fick mig verkligen att dra på smilbanden! Får väl "hoppas" att jag är sjuk ett tag till! =p Kram!

Postat av: Recordlondon

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2007-12-22 @ 18:20:44
URL: http://recordlondon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback