Johan, därför ska du gifta dig med Elle!

Jag har en gammal klasskompis från journalistlinjen vid namn Elle. Hon har varit tillsammans med sin karl Johan i snart sju år. Elle är en mycket klok kvinna på snart 26 höstar som väldigt gärna vill gifta sig. Men hennes kille Johan tycker att bröllop är en sak för frireligiösa.

Johan, här är alla anledningar till varför du ska gifta dig med Elle:

1. Hon är perfekta fru-materialet då hon både kan laga mat, festa loss på rysk vodka och tvål, ta hand om barn och laga videon.
2. Hon vill gifta sig innan barn kommer på tal, så vill du bli pappa så är det bara att gå ner på knä och därmed basta.
3. Hon är vältränad och kommer efter ett par utploppande bebisar ändå ha en vrålläcker kropp.
4. Hon vill ha ditt efternamn då det är ett mycket fint och unikt namn.
5. Hon kan tänka sig ett enkelt bröllop som inte kostar en förmögenhet. Bara det är ju helt otroligt eftersom tjejer vanligtvis vill ha exklusiva och enorma prinsessbröllop. (Psst, ta med henne till Thailand och vig er på stranden!).

Du älskar henne mest av allt och vill vara tillsammans med henne livet ut, så vad väntar du på? Fria! Fria! Fria!


Kommentarer
Postat av: Johan

Jo, jag vet att hon är underbar men jag är lite seg bara... ;)

2007-07-13 @ 20:10:53
Postat av: Angelica Lindvall

Johan: Hehe, jag förstår att du väntar på det rätta ögonblicket men vänta inte för länge bara! ;)

Postat av: Emma

GO JOHAN, GO JOHAN, GO JOHAN!

2007-07-13 @ 21:12:52
URL: http://lwemma.blogg.se
Postat av: Candy

Det där med att vara duktig på att laga mat osv., kan man väl göra trots att man inte är gift? Samma sak med att ta hand om barn. :) Måste man vara gift för att kunna skaffa barn? Om jag hade velat ha ett fint efternamn är det la bara att byta till det. :P
//Candy, giftermålshataren.

2007-07-14 @ 00:21:19
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Men Elle vill inte skaffa barn förrän hon är gift, hon är lite traditionell av sig och vill inte ha några oäktingar! ;) Jag vill också helst gifta mig innan jag skaffar barn.

2007-07-14 @ 09:44:08
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback