Vardagsklädsel

Det blev inget pysselköp, det är för dyrt. Cernitleran kostar 22 kronor styck och Swarowski-stenarna kostar 59 kronor, sen ska man köpa lim och hänge och ja, du, det blir en hel del cash. Jag köpte en grå hängselklänning istället, 249 kronor på KappAhl och gråa knästrumpor med rosetter för 79 kronor. En fin vardagsklädsel som mamma dessutom ordnade så att jag fick 25 procent rabatt på. Det är bra att spara kuponger!

KappAhl är en underskattad butik. Förut var det tanternas favoritaffär men nu har de helt ändrat sortiment och blivit trendmedvetna, eller så är det bara jag som kanske blivit tant?
Födelsedagstårtan hemma hos bästis var supergod! Mina presenter till flickebarnet var också uppskattade. Hon fick ett turkost Pilgrim-halsband och Djävulen bär Prada-boken (som är urkass men vi såg filmen tillsammans och nu vill bästis läsa den).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tycker många "tantställen" har börjat tänka om, innan vägrade jag ens titta i ellos-katalogen t.ex. :P

Postat av: Angelica

Nathalie: Ja, faktiskt! De har väl insett att deras försäljning ökar om de ändrar sortimentet till något modernare. ;)

2007-02-25 @ 18:27:13
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback