Television

Den här listan snodde jag från Mats!

TV-serier jag följt som liten: Pantertanterna, Dr. Quinn, Sunset Beach, Macahan, Skilda världar, Vänner och fiender, Tre kronor, Räkna med bråk och Fresh Prince in Bel Air.
TV-serier jag följt som tonåring: Beverly Hills, Huset fullt, Big Brother, Top Model och For love or money.
TV-serier jag föjt som yngre vuxen: Desperate housewives, Prison Break och O.C.
TV-serier jag följt som lite mindre ung vuxen: Jag är inte så gammal än.
TV-serier jag följer nu som kärring: Jag kommer säkert följa framtidsserier anno 2057 och Våra bästa år som aldrig har vett nog att lägga ner.
TV-serier jag aldrig tittar på: Tjockholmen och andra fett- och matprogram. Fruktansvärt tråkigt.
TV-serier jag inte fattar: Lyckochansen och andra onödiga program med dåliga programledare, finns det överhuvudtaget någon som kollar på det, frivilligt?
TV-serie jag hade velat följa men aldrig hunnit se: Lost.
TV-serie som blev rejält pajig: Våra bästa år.
TV-serie som kändes fin: Pantertanter.
TV-serier jag äger på box: O.C, Nord och Syd, Törnfåglarna och Rötter.
TV-serier jag mest längtar efter att se: Desperate housewives.





Kommentarer
Postat av: Mats Strandberg

Åh, TÖRNFÅGLARNA! Vad coolt! Står sig serien?

Postat av: Angelica Lindvall

Mats Strandberg: Ja, jag älskar den serien! Jag kan verkligen sitta och titta på den non-stop!! Richard Chamberlain är ju en riktig godbit. Även i prästmundering. =p

2007-04-12 @ 10:49:46
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, skilda værldar! :) Daniel från skilda værldar bor i Uppsala cch alla utom jag ser honom jæmt, fuskigt! Måste ut på kændisjakt snart ;) Den enda "kændis" jag sett dær var nakenjanne før att jag jobbade med honom...

2007-04-13 @ 20:59:28
URL: http://lwemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback