Ugly Betty

      

Igår var det premiär av den nyinköpta serien Ugly Betty som ingen mindre än Salma Hayek producerat. Ugly Betty hade många likheter med höstens filmsuccé Djävulen bär Prada, fast jag störde mig på att tjejen faktiskt inte var ful. Överhuvudtaget. Hursomhelst verkar det vara en kul serie, och Desperate housewives är ändå slut för den här säsongen så Ugly Betty får gärna bli mitt tisdagsintresse.

Ikväll är det dock O.C för hela slanten där man får se Marissa testa kola. Och nej, jag menar inte godis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jäkla dret, varför ska både topmodel och OC sändas på samma tid för? kan inte en av dom sändas tex på torsdagar? då finns det ju ändå inget att titta på..

Postat av: Angelica

Anonym: Jag håller fullständigt med.

2006-11-09 @ 09:54:21
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Ida

Jag håller med dig. Hon är ju inte ful, hon har ju bara fula glasögon och en tandställning! Dåligt! Idag skakade jag hand med ebba von sydow, hon var ful! jag kommer till molkom på söndag förresten.

2006-11-10 @ 22:44:24
Postat av: Angelica

Ida: Ja, jag håller med. Fast var Ebba verkligen ful? Hon ser så söt ut på alla byline-bilder!

2006-11-18 @ 13:44:54
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback