Karriärsbana

Det här året har varit det bästa i mitt liv hittills, i alla fall om man ska se till utvecklingen av min karriär. Först var jag VIP-reporter på Rockbjörnsgalan och träffade den ena kändisen efter den andra samt fick ett unikt tillfälle att intervjua Darin. Sen var jag med i P3 Frank och nu är jag regional redaktör för Bröllopsmagasinet. Det kan inte enbart bero på tur längre, jag måste ha lite talang ändå? Jag är tacksam för att jag redan som liten visste vad jag ville bli. Journalist har alltid varit drömyrket. Jag stör mig lite på folk som alltid sagt att det inte finns några jobb inom media, det finns massor med jobb! Man måste bara hålla ögon och öron öppna. Däremot är det såklart svårt att få en fast tjänst, men det är en annan fråga.


Bröllopsmagasinet.Tidningar

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat :-)

2007-01-02 @ 19:53:43
Postat av: Angelica

Anonym: Tack! :)

Postat av: Kissheist

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-02-09 @ 13:46:58
URL: http://kissheist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback