Frestelser

Helgen har varit underbar. Min bättre hälft dök upp här i fredags vid sjutiden. Han packade upp (slängde alla sina saker på golvet, sängen och fåtöljen i min lilla 12 kvadratmeters lya) och gjorde sig hemmastadd. Sen gick vi och åt mat på den lokala pizzerian. Det var gott. Pizzorna i Värmland smakar annars vedervärdigt men Molkoms pizzeria klarade biffen. Det blev tidig sänggång, för dagen därpå var vi uppe med tuppen för att åka till Karlstad och shoppa.

Jag gjorde slut på 2000 kronor på några timmar. Fast jag fick mycket för pengarna.

* Vit kofta (B.Young)
* Stickad svart klänning (H&M)
* Kanebo 38 grader mascara (Åhlens)
* Prickiga boxertrosor med spets (Bikbok)
* Glittriga knästrumpor (Bikbok)
* Vita fleecebyxor (Bikbok)
* Svarta leggings (Indiska)
* Halsband till mamma i julklapp (Guldfynd)
* Björn Borg-kalsonger till Thomas i julklapp (Gant)
* Ankelboots med rosett (Scorett)
* Kornblå t-shirt med sidenband (MQ)

Sen åt vi lunch på McDonald´s, och självklart föll jag för frestelsen och köpte O.C-boxen som de erbjuder just nu för endast 10 kronor till en meny för minst 45 spänn. Det är absolut den mest prisvärda dvd:n jag köpt.

På eftermiddagen gick vi på bio och såg den omtalade "Borat". En recension kommer snart. På lördag kväll hade de andra internateleverna ockuperat TV:n, så jag och Thomas spelade Chicago i tre timmar. Vinnaren skulle få massage. Jag ledde hela tiden och ändå slutade det med att han vann. Fast han fick aldrig någon massage, men det fick jag. Jag hade trots allt ont efter en dags shoppande.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

hehe, jag ligger också inne med båda OC filmerna de i erbjöd :D Patrik va tvungen att ta en sån meny med ju... Smakade du inte pepparkaks flurryn?

Postat av: Angelica

Alexzandra: Nej, den såg jag inte ens att den fanns! Måste prova!

2006-11-13 @ 11:36:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sara

Vavava? Får man köpa heeeela boxen när man köper en meny, berätta? Var det du som skrev på min hemsida om jeansen förresten? Puss

2006-11-13 @ 12:19:53
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se
Postat av: Angelica

Sara: Nej, det är avsnitt 1-4 för 10 kr, sen kan man köpa fler avsnitt för 10 kr om man köper fler hamburgare. =p

2006-11-13 @ 12:28:58
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback